Sunday, July 31, 2011

Mulle on pere!

Minule leiti ka lõpuks Hollandis pere :)

Hakkan elama väikelinnas nimega Meppel (32 000 elanikku), Drenthe provintsis. Mu hostpere nimi on Haasewinkel, google tõlk tõlkis seda läbi inglise keele sõnadega “jänes poodi”..
Mul on vahetusperes ema Jacqueline, isa Henk, 2 õde (15-aastane Marie-Janneke ja 13-aastane Silke) ning üks koer, chihuahua.

Hetkel ma rohkem midagi perekonnast ega sellest ei tea, mis Hollandisse saabudes esmalt saama hakkab.

Seniks aga olge mõnusad!
Brita.

3 comments:

  1. Hakkan jälgima, Sinu tegemisi :)

    ReplyDelete
  2. Ja lõpuks ongi Sul pere ! :D Nii tore ( ma ei kujuta ette mitu kümmend korda ma sult terve selle aja jooksul küsinud olen, kas pere on olemas )+ ülicool, et neil chihuahua on :D

    ReplyDelete

Jäta kommentaar :)