Sunday, August 7, 2011

Ärasaatmispidu & kool

Reedel pidasin maha väikese sõpraderingkonnaga ärasaatmispeo. Oli väga tore, nauditav, samas ei jäänud ära ka minupoolsed pisarad. Ma arvasin, et ma ei nuta, aga see siiski juhtus.. wellwell, ma ei näe teid siiski ju 11 kuud enam.
Pidu koosnes suurekoguselisest söömisest, istumisest, liikumisest, jällegi söömisest, maffia mängimisest ning öösel linna peal jalutamisest, lisaks tavalistele riietele roosa hommikumantel seljas. Meie teel linna peal peatas meid politsei, kes küsis me vanust ning käskis meid puhuda. Tulemused olid korras, ainus asi, mille peale politseihärrad itsitasid, oli minu kostüüm. Pilti võite ette kujutada.

Sain laupäeval kätte kirja oma Hollandi perelt ja oi, kuidas ma rõõmustasin. Sain informatsiooni ning pilte juurde. Nad kõik on niii armsad :)

Asun Hollandis õppima koolis nimega CSG Dingstede, kus on õppinud Marie-Janneke ning tema arust on see vahva kool. Google maps’i põhjal elan ma kõndides u 3,5 km kaugusel koolist ning autoga minnes u 5 km. Ma ei tea veel, kuidasviisi koolis käima hakkan. Ehk rattaga, nagu nii mitmedki hollandlased.

Veel 6 päeva minekuni!

3 comments:

  1. PILTE PEREST! PILTE PEREST! PILTE PEREST! :D

    ReplyDelete
  2. Jep, pilte.
    Ma niiiii ootain uut postitlust ja lõpuks tuli, YAY (:

    ReplyDelete
  3. ise juba mitu aastat hollandis elanuna, võin sulle öelda, et hakkad päris kindlasti rattaga käima :)

    mitte nagu "nii mitmedki hollandlased", vaid nagu "enamus hollandlased, et mitte öelda kõik".

    ilusat aastat sulle!

    ReplyDelete

Jäta kommentaar :)