Saturday, February 25, 2012

Palju õnne, kallis Eesti!

120225-172908

Loodan, et teil seal Eestis oli väga tore päev, vaatasite telekast presidendi vastuvõttu ning paraadi “Tervist, härra president!” ning märkasite kauneid ja kaunimaid kleite ning ülikondi.

Ma vabandan, et ma üsna kaua bloginud ei ole, põhjuseks on nimelt see, et olin jäänud haigeks. Kõigepealt põdesin kurguvalu ning hääl oli tervelt nädala ära ning seejärel põdesin haiguse järelreaktsioone. Praegu tunnen ennast juba hästi ning hoolitsus mu vahetuspere poolt oli väga armas ning tore.

Peagi hakkab pihta suur sünnipäevade-nimekiri. Nimelt mina ning üks vahetusõdedest ning vahetusvanemad on kõik märtsijänesed. Lisaks sellele on sünnipäevadki paljudel koolikaaslastel. Palju kalu siin : )

Järgmine nädal on mul koolist vaba, nimelt vaheaeg. Seejärel jälle tagasi kooli ning kuna ma olin eksamiajal haige, siis pean ka kõik need järele tegema. Ühesõnaga, kujuneb keeruline aeg.

Praegu aga tegelen Hollandi keele süvendamisega, nimelt on mul olemas A2-nivoo, kuid ma soovin peagi sooritada eksami ‘Hollandi keel teise võõrkeelena’ ehk NT2 eksamid ning selleks on vajalik B2-nivoo. Tellisin vajalikud õpik-tööraamatud, kus igasugused ülesanded sees seisavad: grammatika, sõnavara laiendamine, ülesanded, mida saab lahendada kuulamisfragmentidega teatud leheküljelt ning kõnelemisharjutused.

 

Mis ma leian, on väga armas: ma sain Hollandi klassijuhatajalt kaardi “van harte beterschap” ehk “südamest soovitult, saa terveks”. Samuti sain väga armsa sõbrapäevakaardi Eesti vanaemalt. Postimehel ikka tööd jagub. Lisaks sellele jõudis ka kohale ema saadetud pakk, selle peale siis postimees tiristas uksekella..
Uksekell tiriseb.
Vahetusisa avab ukse.
Postimees: “Tere päevast, mul on siin üks pakk.. Si-iimon**, kas see sobib?”
Vahetusisa: “Jaa, sobib.”
Postimees: “Palun kirjutage siia oma allkiri”
Vahetusisa on allkirja kirjutamas..
Postimees: “Kus kohas see Estonia asub? Kas see on Hispaanias?”
Vahetusisa: “Ei..”
Postimees: “Prantsusmaal?”
Vahetusisa: “Ei, see on põhja-ida Euroopas”

Nii naljakas on vaheeal ikka mõelda, et ma sellisest pisi-pisikesest riigist pärit olen.

**Si-iimon – peaaegu mitte üks hollandlane ei oska minu perekonnanime välja hääldada, sest neile tundub kahekordne täishäälik väga imelik. Mu eesnimi on siin samuti tihti Brit, Britt või Britta.

No comments:

Post a Comment

Jäta kommentaar :)