Tuesday, March 6, 2012

Vaba tund

Täna kirjutan taaskord koolist, seega vabandust, kui mul täpitähed täiesti segamini lähevad, ma ei ole hollandi klaviatuuriga ikka üldse harjunud, ma ei kujuta isegi ette, kuidas see siis näiteks Aasia riikides peaks toimuma..
Täna olen juba teist päeva pärast vaheaega koolis, siiamaani olen pidanud kõik eksamid aega sättima, kunas ma neid järele teen. On juba teada, et homme 1-2 tunni ajal teen matemaatikat (80 min), neljapäeval 1-2 tunni ajal teen religiooni (80 min), reedel 5-6 tunni ajal teen kirjandust (80 min), järgmisel reedel (16 märtsil) hollandi keele eksam. Lisaks sellele on veel hulk teste, mille kuskile ajakavase veel peab sobitama. Seega, palju õppimist. Hetkel olen kooli meediaruumis, sülearvutiga ja tegelen ikka mitme asjaga korraga, nagu tüüpiliselt: kirjutan blogi ning koostan filmi kokkuvõttet kultuuritunni jaoks.

Pühapäeval oli sünnipäev mu nooremal vahetusõel, ning esmaspäeval mu vahetusemal. Samuti on märtsis sünnipäevad minul (14. märts) ning vahetusisal (18. märts). Seega märts on siin üsnagi tihe kuu.

Pärast praegust tundi on saksa keel (milles me ilmselt filmi edasi vaatame), religioon (kus kaks gruppi veel presentatsiooni peavad esitlema, budismist), veel üks vaba tund ning ühiskonnaõpetus. Vahetevahel on tunne, et need vabad tunnid ei taha kunagi ära lõppeda, sest 50 minutit on tegelikult üsna pikk aeg, mille asjalikul kasutamisel saab suurema osa kodustest ülesannetest ära teha, kui neid muidugi leidub. Samuti otsin aega kirjutamiseks, kuna seda ei suuda ma ka kunagi leida, aga ma teen oma parima! :)

1 comment:

  1. Õnnitlused sünnipäevade puhul teile kõigile:)

    ReplyDelete

Jäta kommentaar :)