Sunday, July 15, 2012

YES–Young European’s Seminar 2012

Nagu igal vahetusõpilasel, kes ühest Euroopa riigist teisse Euroopa riiki olid reisinud, toimus minulgi 29. juunist kuni 3. juulini Saksamaal YES ehk siis noore eurooplase seminar. Teemaks oli sotsiaalsed ootused, valikud ning obligatsioonid.

Teekond algas kodust pärast õhtusööki, kella kümne paiku õhtul väljus buss Amersfoortist. Üle öö sõitsime Saksamaale ning Werbellinsee’s oli meie seltskond peale korraldajate kõige esimene – olime seal nimelt kohak juba kl 6.30 reedesel hommikul. Kuna paljud jõudsid kohale alles hilisõhtul, oli meil tollal palju vaba aega, tutvumine üksteisega ning vabaajategevused, mille hulgast oli võimalik valida palju – kas võtad siis sulgpallireketid ning sule või teed koos suurema grupiga joogat.. olenes tõesti ajast.

Toimus palju erinevaid tseremooniaid, näiteks tervitustseremoonia ning laupäeva hommikul avamistseremoonia.

Workshope oli erinevaid ning valik oli väga suur. Siiski, oli kõik vahva ning tore.

Tagasi tulime Eestisse 36 tundi bussiga, mis oli samas väsitav, kuid tore. Kui olin kohal, nutsin lahinal, ma ei teagi miks just, kuid nii tore ja samas imelik oli kõik taas näha.

Täna olen ma juba veidi rohkem sisse elanud Eestisse, kuid tunnen end siiski endiselt nagu turist.

Ma kirjutaks veel ning tihedamini, kuid aeg on see, mida ei ole, kahjuks. Aga ei oska öelda, kas siin blogis just jätkan.. kuid kui tuleb midagi uut, teavitan kindlasti ka siin blogis, seega tasub jätkata jälgimist!

No comments:

Post a Comment

Jäta kommentaar :)