Wednesday, June 27, 2012

Floriade 2012

Floriade on iga kümne aasta tagant toimuv vabaõhu-aiandusteater, vähemalt sõnastati seda niimoodi reklaamis. See asub linnas nimega Venlo ning seetõttu on linnakeses sel aastal väga palju turiste ning ka sisemaiseid külastajaid. Et jõuda Floriadele, läksime rongiga ning selleks pidime üles ärkama veidi enne kella viit hommikul, rongi peal istusime juba kl 6.30. Seejärel 2 ümberistumist teisele rongile ning seejärel samm bussi, kõige kokkuvõtteks olime kohal viis minutit enne kella 10t. Kuna park avati alles kell 10, olime sunnitud veidikene ootama, enne kui koolilapsed numbreid kümnest nullini lugesid ning seejärel avatigi väravad.
Kuna park on väga suur, on väga pikad vahemaad kohtadel ning majadel. Lisaks sellele on ka erinevatelt maadelt oma esindus välja pandud: nii oli ka Eestit esindamas üks puust majake ning Eesti lipp oli üle pika distantsi märgatav. Sain jälle üle pika aja Hollandis päris inimesega Eesti keelt kõnelda!
Ja nüüd tähtsaim osa: pildid!

Toakujundus sõnumiga: “Aias näeb järjest rohkem toa moodi välja, aga toas küll järjest rohkem aia moodi välja ei näe..”

Sildike saksakeelse sõnumiga: “Muru naabri juures on alati rohelisem”

Bambusemaja

Roheline energia, roheline muruauto!

Kreeka väljapanek.. sai selle kohta ka nalja tehtud, et kuna Kreeka nüüd finantskriisis on, näeb pea iga elamu selline välja.

Slovakkia väljapanek

Tai väljapanek. Eksootiline nagu ta ju ongi!

Eesti esindus

Gondlitega sai samuti liikuda

Indoneesia, üks suurejoonelisemaid väljapanekuid

Hiina – väga kena!
Muidugi oli seal veel palju rohkem, mida näha ning kõik, mis kaardi peal kirjas, nägin ma ka ära. See oli suurepärane kogemus ning samas ka väga hariv, sain teada erinevate kultuuride ning tavade kohta. Pilte on mul muidugi palju rohkem, aga internet kannatab ka ikka teatud koormust, seega ma väga ei tüüta.
Kui ma Eestis olen, on muidugi võimalik minult veel kõike uuesti näha-kuulda ning lisaks minu blogile rohkemgi veel. Niiet valmistage oma küsimused ette, kuid siiski mitte liiga palju korraga, mõistlikkuse piires. : )

1 comment:

  1. Oi, mis ma Keenia majakeste juures pildil nägin! :D

    ReplyDelete

Jäta kommentaar :)