Saturday, June 23, 2012

Jõudmas lõpule

Eile oli minu ärasaatmispidu, siiamaani kõige parem pidu minu elu jooksul ning ühelgi teisel peol ei ole nutnud ma nii palju kui eile.

Tänu mu kallile vahetusperele, naabrimeestele ning sõpradele-sõbrannadele toimus mul väga suurepärane pidu. Igaüks pidas kas siis lühema või pikema kõne, aga kõik läks täiesti hinge. Samuti käisid mu peol ka mõned õpetajad: füüsika, keemia, hollandi keele õpetaja ning õpilastekoordinaator. Kõigilt sain suurepärased ning ilusad mälestused kaasa, kingitusi ning kaardikesi.

IMGP1164

IMGP1239

IMGP1151

IMGP1073

Väga raske on kõigiga hüvasti jätta, kuna ma olen harjunud kõiki igapäevaselt nägema, kõike nendega jagama ning olla samuti osakene nende elust. Annemarijni, ühe sõbranna kõne, oli väga liigutav: nimelt rääkis ta oma kõnes, kuidas just mina olin teda edasi aidanud ning minu näitel saanud julgust ning oskust eelkõige iseennast usaldada ning teha seda, mis endale meeldib.

See on väga liigutav, kuulda enda kohta niivõrd positiivset tagasisidet. See tekitab esiteks superhea enesetunde ning lisaks sellele tõstab veel omakorda julgust ning uhkust, sest tean, et olen midagi head teinud mitte ainult endale, vaid ka ennast ümbritsevale.

Kolmapäeval jätsin ka hüvasti vabatahtlikutöökohaga ning viisin igale kaastöötajale ning 4. korruse elanikule roosi kaardikesega:

IMGP0964
Sel päeval oli meil väike viimane kõnelus ka vabatahtlikekoordinaatoriga ning tema ning kaastöötajate poolt sain väga ilusa meene – saunalina haigla logoga ning karbitäie komme. Kõik on lihtsalt nii armas ning kena neist.

Mu vahetusvanemad, sõbrannad-sõbrad, kõik ütlevad, et nad on minu üle uhked. See tekitab suurepärase tunde ning seetõttu saan isegi enda üle olla uhke, sellena, kes ma olen ja kelleks olen kujunenud.

6 comments:

  1. Liigutav. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ning mind ennast liigutab see kõige rohkem, ülimast rõõmutundest kuni sügavama igatsuseni.

      Delete
  2. Tõsiselt armas!! :)
    Ära väga palju ka nuta - meie ootame sind tagasi! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, Merit :) Ma tean - eks ma isegi olen pooleks jagatud: pool minust igatseb Eestit ning pool minust on Carpe Diem Hollandis.
      Ma ei kujuta ettegi, mis Saksamaal juhtub - siis rebitakse mind ju lausa kolmeks: hetkenautimine, Eesti igatsus ning Hollandi igatsus!

      Delete
  3. Väga super ja armas! Muidugi ära väga palju kurvasta, tegelikult võtad Sa ju kõik need inimesed südames endaga kaasa ning Sul on põhjust varsti jälle tagasi minna. Nii hea on lugeda, et aasta kaugemal inimest muudab... Ei jõua ära oodata, et Sind näha ja rääkida! Tõsi, meie ootame Sind siin väga tagasi:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Väga! See aasta on mind väga palju muutnud, ning just heas suunas. Ma olen arenenud, mul on olnud aega mõelda ning erinevaid asju korda saata.
      Äkki suudab minu väike isiksus siiski kunagi midagi maailmas paremaks muuta :)

      Delete

Jäta kommentaar :)