Wednesday, June 13, 2012

Juba peaaegu Eestis..

Ma leian, et aeg lendab superkiiresti! Hollandis on mul järele jäänud veel vaid 15 päeva ning Eestis olen ka juba varsti kohal! Nimelt 4. juuli on see kuupäev, mil mind ilmselt see Eesti maapind ning taevas tervitavalt vastu võtab.
Juba praegu tunnen, et Hollandist lahkumisel on kaks külge, kirjeldan neid siis lähemalt ning illustreerin sellega, mida ma tunnen.

Esimene külg: mul on nii vahva aeg siin Hollandis olnud, kuid aasta on jäänud liiga väheks - ei ole veel jõudnud ära käia kõikides kohtades, kus soovinud, kuid see poleks ilmselt võimalikki, nende lühikese (täna täpselt) 10 kuu jooksul.  Iseenesest võib see pikk aeg tunduda, kuid see lendab nii kiiresti, kui end hästi tunned ning aega naudid!

Teine külg: muidugi tahan näha oma Eesti pere, sõpru ning tuttavaid näha, tahaksin nautida kohupiima ja musta leiba. Ja muidugi kõik muu, mis hetkel meelde ei tule!

Seega, pean mina mõlema kahe küljega rahul olema ning nende vahel proovima leida kompromissi. See on ning ilmselt edaspidigi osutub keeruliseks, kuid siiski tuleb sellega toime tulla. :)


PS! ning üks sümptomitest, mida vahetusõpilane oma vahetusaastal kindlasti kogeb, on see, et ta sõnu oma keeles ära unustab, teab sõna küll oma vahetusmaa keeles. Minu puhul juhtub juba üsna tihti, siis tuleb mõni tõlkemasin nagu Google Tõlgi mulle appi. Tore, et selline asi muidugi eksisteerib, kuigi vahel just kuigi otstarbekalt ei tööta!

3 comments:

  1. Küll oli hirmuäratav postitus. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kuidas nii - hirmuäratav? :D

      Delete
    2. Ma ei oska seletada.
      Lendamine, küljed, sümptomid ja kõik muu, mis praegu meelde ei tule. :D

      Delete

Jäta kommentaar :)