Monday, January 9, 2012

Esimene koolipäev ‘12

Mõtlesin, et kirjutan siia mõne rea oma vaheajast.

Aastavahetus. Võimas. Juba 30. detsembril oli pidevalt vali paugutamine, iga kord kui mõni kõvem põmakas käis, hakkas meie väike koerake selle peale klähvima.. nojah, temale on see ju alles teine aastavahetus terve tema elu jooksul. 31. detsembri hommikul samuti väga hästi magada ei saanud, kuna juba hommikul kell 10, valges alustati rakettide taevasse lennutamisega. Terve lõuna, päeva, õhtupooliku ning öö oli kõikjal taevas näha erinevaid värve, kuulda ilutulestiku särinat-mürinat-kärtsu ning õhus oli samuti see tüüpiline uue-aasta-rakettide lõhn.

Ootasime elutoas uut aastat, sõime maitsvaid snäkke ning vaatasime telekast aastavahetusprogrammi. See oli mõnus tunne, soe ja hubane. Peagi oli pildikastis näha viimaseks vana aasta minutist selline klipp, mille peale ma valjult naersin:
Pärast kella äravaatamist soovisime üksteisele õnnelikku uut aastat (kolme põsemusiga, nagu siin ikka kombeks on, vasak-parem-vasak), viskasime joped-mantlid selga ning astusime uksest välja, ilutulestikku imetlema. Seda tuli küll igast kandist – vaata igale poole, kõikjal midagi näha. Hiljem vaatasime veel tagaaias valgusilusid taevas, mis varahommikunigi veel kestsid. Pool tundi uuest aastast ilutulestiku vaatamisega kulutanud, astusime tagasi tuppa, jälgisime veel veidi programmi ning seejärel läksin mina koos vahetusvanematega naabriperele külla (kellel oli ka suur osa suguvõsa külas, kuid seltsis ju segasem). Oli lõbus ning taaskord sain Eestile reklaami teha.. ma tunnen siin ennast vahel nagu Eesti saatkond ühes isiksuses, kuid vaid heas mõttes.

Uuel aastal uue hooga... mõtlesin end lõpuks vaheaja teises pooles rahulikult välja magada. See õnnestuski ning aeg möödus üsna rahulikult, vahetuspere ning huvitava raamatu seltsis. Osa vaheajast sai ka koduseid ülesandeid lahendatud, mis antud olid.

Täna oli esimene koolipäev uuel aastal, kuid uni oli endiselt sama magus kui eelmisel aastal ning üles virguda ei olnud just väga kerge. Siiski jäeti koolis esimene tund ära, kuna see on minu koolis kombeks – nimelt söövad kõik õpetajad uue aasta esimese tunni ajal koos ühe maitsva hommikusöögi.

Tunniplaan on mul endiselt sama, seega täna oli mul neli tundi: matemaatika, füüsika, saksa keel ning kunstiajalugu. Eksamihinnetest nii palju, et ma veel kõiki vist ei tea, seega need teadvustan kunagi hiljem.


Ma tean, et on juba hilja soovida, kuid sellegipoolest soovin ma teile head ja edukat uut aastat, kellele ma veel soovida pole jõudnud!

PS: lund ei ole siin endiselt!

1 comment:

  1. Ohjah, meie õpetajad oleks võinud ka esimese tunni ajal hommikust süüa. ;)

    ReplyDelete

Jäta kommentaar :)