Saturday, January 21, 2012

Hinneteleht


Kuidas läksid eksamid?
Ma arvan, et üsnagi hästi minu kohta, kuigi hinded just kõige kaunimad ei ole. Kuid see on ka loogiline, kuna kõik ülesanded on hollandi keeles ning tihtipeale ei ole kasutatud just kõige otsekohesemaid lauseid.

Godsdienst / Religioon: 4,0
Nederlands / Hollandi keel: 4,1
Literatuur / Kirjandus: 5,5
Duits luistervaardigheid / Saksa keel kuulamine: 6,3
Duits leesvaardigheid / Saksa keel lugemine: 5,0
Duits idioom&grammartoets / Saksa keele sõnad&grammatika: 3,1
Engels leesvaardigheid / Inglise keel lugemine: 7,2
Aardrijkskunde / Geograafia: 3,0
Natuurkunde / Füüsika: 4,0
Scheikunde / Keemia: 4,2
Maatschappijleer / Ühiskonnaõpetus: 6,0
Wiskunde / Matemaatika: 5,9

Kuidas näeb välja perioodi hinneteleht?

rapport 001

Ehk need hinded, mis mu hinnetelehel seisavad, on mu keskmised hinded kogu esimese perioodi vältel.

2 comments:

  1. äge....oskad hästi hollandi keelt we?

    ReplyDelete
  2. Tihti öeldakse mulle, et nad ei oleks elu sees arvanud, kui ma nendega hollandi keeles rääkisin, et ma siin kõigest pool aastat olen olnud.

    ReplyDelete

Jäta kommentaar :)