Tuesday, April 3, 2012

Jürikuu on alanud!

Kavatsesin siia postitada ka 1. aprillil mõne huumoririkka postituse, kuid tollal ei tulnud parajasti midagi väga naljakat meeldes. Kokku võttes oli see vist kõige huumorivaesem esimene aprill mu elu jooksul. Ehk on põhjus ka selles, et tollal pühapäev oli? Vast küll.

Küll üks veidike-õnnestunud naljadest oli ukselingi peale seebi määrimine, mis üsna veider oli.

Mida ma nädalavahetusel teinud olen: ettevalmistusi lihavõttepühadeks. Kuna enamik Hollandlastest siiski on kristlased (katoliku kiriku vòi protestandse kiriku all), saame me eriti pika nädalavahetuse lihavõtete puhul: reedel on Suur Reede, seejärel laupäev, pühapäeval esimene lihavõttepüha ning esmaspäeval teine lihavõttepüha. Minu vahetusperegi on katoliku usku, seega tähistame Lihavòtteid nagu peab. Kahjuks oli hiljuti uudis, et munadest vòib lihavõtetel puudus tulla, kuna mingid olulised energiaallikad kanalates olid lõpetanud töötamise. Möödunud nädalavahetusel tegime siis ettevalmistusi: sinna sisse arvatud "lihavõttepuule" kaunistuste joonistamine-väljalõikamine.

Rohkem Lihavõtetest lähiajal.

Ma tervitan kõiki oma ülemaailmasi blogilugejaid ja soovin teile ilusaid pühi, olenemata sellest, kas nad seda tähistavad või mitte. :)

No comments:

Post a Comment

Jäta kommentaar :)