Monday, May 28, 2012

Eurovisioon 2012

Kui mitte olla kivikindel, siis ma olen ikka üsna kindel, et ma võrdlemisi palju eurovisioonifänn olen. Juba aastaid olen sellele igal suvehakul kaasa elanud ning oma lemmikutele pöialt hoidnud. Tavaliselt mu soov kahjuks korda ei lähe, viimati oli see nimelt aastal 2006, kui Lordi uskumatute punktidega esikoha omanikuks sai. Sel aastal, nagu juba jällegi arvata võis, ei läinud mu soov taaskord täide.

Võin öelda, et suurem osa hollandlastest Eurovisiooni võistlusest ei huvitu. Põhjuseks võiks tuua selle, et nad ise peaaegu kunagi enda valikuga rahul ei ole ning poolfinaalist nad samuti edasi ei saa. Sel aastal olid nad eurolooks valinud indiaanisulgedesse ehitud tüdruku, kes ilmselt ise ei mõistnud, millest ta laulis. Aga olgu, mina ei ole selles valdkonnas just kõige õigem otsustama.

http://www.mjsbigblog.com/wp-content/uploads/2012/05/jedward-waterline.jpg

Ka sellelgi aastal olid mul võistlusel mõned lemmikud: poolfinaalidesse toppama jäänud kärts-mürts Slovakkia ning energiarikas Austria “Woki mit dem Popo”. Finaalidesse pääsenutest meeldisid mulle eelkõige Venemaa vanaemakesed, Türgi meremehed, Iirimaa kaksikenergiapommid ning muidugi meie Eesti Ott, kellel kokkuvõttes siiski väga hästi läks – auväärne 6s koht finaalis!

Võitjariigi Rootsiga just rahule ei jäänud, kuid siiski jagub mul temale respekti! Seega, praegu võib taaskord ühe Eurovisiooni aastakäigu järele linnukese joonistada – nähtud!

http://i.huffpost.com/gen/622254/thumbs/o-EUROVISION-RUSSIA-570.jpg?4

Fotod: internet

No comments:

Post a Comment

Jäta kommentaar :)