Friday, May 11, 2012

Nädala lühikokkuvõte

Terve selle nädala on meie klassis ning paralleelides üsna vähe õpilasi, kuna kõik V4 klasside õpilased, kes hispaania keelt on valinud õppimiseks, on majutamas hispaaniast tulnud 5-päevalisi vahetusõpilasi ning käivad nendega igasugustes turistikohtades Hollandis, nii Meppelis kui ka mujal sel tuuleveskite- ja juustumaal. Olen kuulnud, et hispaanlased on täiesti üllatunud, et hollandlased nii palju jalgratastega sõidavad - ning samuti pidid nad ise ka umbes 25-kilomeetrise ringi sõitma. Nojah, mina olen juba selle faktiga väga harjunud.
Täna kasutan võimalust kirjutada oma blogipostituse jällegi kooliraamatukogus, kuna minule teadmata tundub, et joonistamisetund ära jäi. Järjest rohkem lisandub siiagi inimesi, kes arvuti haaravad ning sellega tegelema hakkavad - mõned neist siis asjalikult ning mõned mitte just nii asjalikult.
Täna on mul ainult viis tundi, lahutada praegune tund, siis on 4. Ehk siis hollandi kirjandus, matemaatika, füüsika ning hollandi keele eksami lisatund minu mentorilt (=klassijuhatajalt).
Täna hommikul ärkasin väsimusega, kuid koolis olin juba 15 minutit enne tundide algust ning rattaparkla kooli ees oli peaaegu nagu Sahara kõrb - tühi ning igav. Viimasel ajal olen veidi väsinud ning on natukene kurb-rõõmus tunne: ühest otsast tahaksin juba tulla tagasi Eestisse ning oma Eesti pere ning sõpru juba näha, kuid teisest otsast ei taha oma Hollandi pere, Hollandi sõpru ning Hollandi keelt maha jätta.
Järgmisel nädalal ei pea ma neljapäeval ega reedel kooli minema, kuna taevaminemispühade tõttu on Hollandis need kaks päeva alati vabad. Ei oska veel öelda, mida me perega ette võtame, kuid mingid plaanid meil juba on.

Sirvisin oma blogi ning avastasin, et mul nii palju postitusi siin ei olegi - seega peaks seda tühimikku vast täitma ning lähitulevikus aktuaalseid Hollandi poliitikasündmusi mainima, kuna need on muidugi väga olulised muutused, mis toimunud on. Aga sellest järgmine kord, kui oma blogisse kirjutamiseks aega leian.

1 comment:

  1. Järgmiseks aastaks oled Sa ka siis nõnda palju treeninud, et osaled Roheliste Rattaretkel. Pandivere kõrgustikul, kui ma nüüd ei eksi. :D

    ReplyDelete

Jäta kommentaar :)