Wednesday, September 7, 2011

Koolitee

Et mul paremini koolitee meelde jääks, tegin rattasõidu ajal pilte ümbrusest, igast kurvist ning tähelepandavast asjast, et ma neist ikka kooliteel mööduksin, kuna Holland on väike ning seetõttu on siin ka palju tänavaid. Rattateed on enamikes kohtades eraldatud jalakäijate- ja autoteedest, kuna jalgrattasõit on omaette liiklus.

Üks pilt, mis annab kiire ülevaate tüüpilisest Hollandist:
(kõnnitee, jalgrattatee koos valgete täpikestega, muru, kanal ning autotee) 
IMGP9474
Kaunis hoone, kus tegutseb kinnisvarabüroo ning taga näete endale ilmselt tuttavat märki: McDonalds! Sinna ma veel jõudnud ei ole, kuna pere tehtud toidud on suurepärased :)
IMGP9473
Kaunis vaade sillalt samale kanalile, mis ennegi, see voolab lihtsalt igalt poolt läbi, ümber ja üle.
IMGP9471
Kaks paati, mis seisavad sama koha peal peaaegu aasta aega, lihtsalt ilusaks vaatamiseks:
IMGP9470
Tüüpiline Holland, tüüpiline maaliline tuuleveski:
IMGP9466
Maja, mida ma oletasin, et see on mingi kallis korterelamu, aga ei, hoopis vanadekodu taoline asi… luksus:
IMGP9465
Nii tühja teed ei näe tihti, ma tabasin hea hetke:

IMGP9462
Ning lõpuks, mu ehitusjärgus koolimaja, mida ehitatakse ka koolis käimise ajal edasi:
IMGP9457

See oligi mu koolitee kodust kooli, valisin välja parimad palad.
Homme saan õpikud ning tunniplaani, reedel esimene koolipäev!

Kas keegi mu blogi ka loeb? Ma ei tea, sest vaatamisi nagu on, ent kommentaare mitte… Kommenteerige, ma ei hammusta, päriselt ka :D

7 comments:

  1. Väga vahva tundub Sul seal!

    ReplyDelete
  2. ikka loeb, isegi siis kui sa midagi uut pole kirjutanud ja need on tõesti tõelise Hollandi pildid :) Lahe!!!

    ReplyDelete
  3. Ka loen! Ja laik'in! :D
    * Ja sa ei saakski juunini/juulini kedagi Eestist hammustada, muhaha. :D

    ReplyDelete
  4. Ikka paar korda nädalas vaatan ja loen Sinu blogi! Tore koolitee saab Sul olema! Ole tubli ja ilusat kooli algust!

    ReplyDelete
  5. cmon, muidugi loetakse, nt selle posti all on sul 19 "laiki" :D + veel need, kes loevad lihtsalt läbi, aga ei laigi. :)
    aga muidu, üli ilus loodus on sul seal ja palju edu sulle. :*

    ReplyDelete
  6. Jah, mina loeb ka :)
    Minuarust põnev :)

    ReplyDelete

Jäta kommentaar :)