Saturday, September 24, 2011

Pöörane laupäev

Täna käisime Emmenis, ette oli see nähtud kui šopingupäev, käisime küll poodides, aga suurt midagi ei ostnud. Mina sain suveniiriks Hollandi puukingadega võtmehoidja:
IMGP9509
Ja lõpuks ometi otsustas üks mu vahetusõdedest võtta minu kingitud Eesti etnosokid sokid laes nagist rippumast alla ning pani jalga, talle tekitas see jõulutunde:
IMGP9505
Seejärel otsustasime, et teeme igavesti värvilise ja ebanormaalse photoshoot’i, mida jääme ilmselt igavesti mäletama:
IMGP9517
IMGP9518
Ei puudunud ka planking:
IMGP9530
Ja lähem pilt minu kenadest meigipisaratest ja smurfisilmadest:
IMGP9535
Ning lisaks sellele võtsime seina pealt tahvli, kustutasime kõik vanad asjad ära ning joonistasime oma perekonna, perekonna Siiwinkel’i.
IMGP9515
Lühike suguvõsa ajalugu:
Me elame rohust hütikeses, kiigega õunapuu kõrval. Me reisime UFO-laevaga. Meie perekonda kuuluvad kaks ema, mina (Brit) ja mu hostõde Marie-Janneke (Mary-Jane). Meil on kaks last, Brima, kes on pärit Aafrikast ning Bobby, kes on hiinlane ja homoseksuaal. Meil on ka sebra, kelle nimi on ahv! :)
Üsna segane, aga lõbus elukooslus!

Oli pöörane laupäev.

3 comments:

  1. Kui vanad Brima ja Bobby on? Millal katsikule tulla saab? ;D

    ReplyDelete
  2. Brima on 5 ja Bobby on 3 :)

    ReplyDelete
  3. hayhay britt,
    ik heb echt mooie voeten, vind je niet?
    jij bent gewoon mijn oma man, hoe leuk is dat?

    x

    ReplyDelete

Jäta kommentaar :)