Monday, October 3, 2011

Streetdance

Olen ilmselt juba siin blogis ka maininud, et alustasin õppeaasta algul siin ka streetdance ehk tänavatantsu trenne. Trenn toimub igal esmaspäeval tund aega 18.45-19.45. Minu treener on Ankie, tantsuklubi omanik. Trenni on registreerunud umbes 10 inimest ning kõik peale minu on 20+ aastat vanad, aga ma leian siiski, et see on mõnus seltskond.

Täna alustasime trenni kolme inimesega, kuna kedagi teist kohale ei ilmunud. Tegime eelmise korra tantsurutiini ning seejärel läksime ‘sport games’ mängima ehk tantsumattide peale. Kuna minu jaoks oli see päris esimene kord, sattusin väga hasarti. Väga põnev, treeniv ja vinge oli. :)

Seejärel rattaga koju ning kuna on juba nii pime, pidin ka rattal esi- ja tagatule põlema panema, kuna siin on see kohustuslik. Kui nii ei tee, saad politsei käest trahvi. Aga see on põnev, et esilamp põleb ratta väntamisest tulnud energia põhjal. Siin on ikka ratastega kõvasti vaeva nähtud, aga loogiline kah!

No comments:

Post a Comment

Jäta kommentaar :)