Saturday, October 1, 2011

Verwend =/= vervelend

Kaks sõna, millega ma eksisin ehk ‘hellitatud’ ei ole sama, mis ‘ärritav’.

Minu tänane päev oli väga tegevuserikas, nimelt käisin Hollandi väikelinnas, mille nimi on Giethoorn, mis tähendab hollandi keeles ‘kitse sarv’. See asub Overijsseli maakonnas ning on miski, mida iga Hollandisse tulnu ära peaks nägema. Nimelt on siin väga palju kanaleid, jõgesid ja järvi… ehk isegi liiga palju, sest kui naabrile külla tahad minna, kõnnid kas üle silla või kui silda pole, siis paadiga, ikka paadiga! Siin on superpalju saari ja elamuid ning arutult palju sildu. Püsielanikke on see-eest vähe, umbes 2000 ringis, ent vakantie ajal liigub ja üürib siin maju palju turiste.

Tegime tunnise ringi ümber linna rondvaartboot’dega.
IMGP9657
Lisaks meile neljale (mina, Marie-Janneke, hostisa ja hostema) oli seal palju Surinamelasi. Surinamelased räägivad teadaolevalt hollandi keelt ning on üldjuhul musta nahavärviga:
IMGP9582
Ja lisaks sellele, neile väga meeldis laulda ja rõõmust kilgata.

Ilusaid veeäärseid maju, mis ei ole sugugi odavad, ostuhinnaks 180 000 € kuni 500 000 €:
IMGP9594
Pere on kodus, sest paat on kodus:
IMGP9610
IMGP9615
IMGP9617
IMGP9618
IMGP9621
IMGP9624
Koera-maja:
IMGP9632
Kohvik keset saarekest:
IMGP9638
Oli ka tavapaaditajaid:
IMGP9647
Näide tüüpilisest sillast:
IMGP9653
IMGP9651
Ja realistlikud lapsekujud:
IMGP9656

Sõit läks väga hästi korda ning oli vahva ning ma kujutan ette, et see lõputu Surinamelaste naer jääb mulle igaveseks meelde.. nad naersid veel rohkem ja veel valjemalt kui mina. Ja sedagi on juba raske ette kujutada, või mis?

Täna õhtul selgus televiisoris ka Hollandi esindaja Noorte Eurovisioonil (millest Eesti veel kunagi osa võtnud ei ole):


Lugu räägib teenager’iks olemisest.

2 comments:

  1. Britaa, osta mulle see esimene maja, eksole :D

    ReplyDelete
  2. Sinu õnneks kujutan küll ette...nati liiga kogenud selle alalt: sai klassikate nö naeruvõistlus korraldada...mis lõpuks lõppes röökimisega:D.

    ReplyDelete

Jäta kommentaar :)