Wednesday, November 9, 2011

Hinded eksamitel

Trummipõrin. Pliiatsi süsi murdub pingest paberile… ah, las ta olla, pole vaja mingit pinget üles kruvida. Kuna tegin kõik testid hollandi keeles, oli see muidugi keeruline ja veidi madalam klassi keskmistest. Kuid ime puhul, igas aines oli keegi, kes minust madalama hinde sai.

Hinded olid mulle iseendalegi üllatuseks, et nii kõrgeks kujunesid. Aga hea üllatus :)

Minu hinded (tuletan siinkohal meelde siinse hinnetesüsteemi 1-10, 10=parim)

Godsdienst – religioon
 6,6
Scheikunde – keemia
 4,4
Aardrijkskunde – geograafia
 4,4
Wiskunde B - matemaatika B
 7,3
Natuurkunde – füüsika
 5,3


Ning tsitaadid:

Religiooni õpetaja: “Brita, Sa oled super!”
Keemia õpetaja: “Brita on minu kangelane.”
Geograafia õpetaja: “Komplimendid Sulle, Brita!”
Matemaatika õpetaja: “Väga hästi tehtud!”
Füüsika õpetaja: “Ma ei usu oma silmi, kuidas Sa nii hästi juba keelt oskad, et nendele küsimustele vastata?!”

2 comments:

  1. Tubli oled! Hollandi keel tundub nii raske, kuid mulle õudsalt meeldib, et sa kasutad hollandi keelseid sõnu blogis ja tõlge on ka olemas,kuid tunnen puudus hääldusoskusest. Kuidas küll mina järgmine aasta Hollandis hakkama saan, kui ma sinna üldse jõuan, aga loodan! :) Palju edu ja seiklusi!

    ReplyDelete

Jäta kommentaar :)