Tuesday, November 29, 2011

Vaba tund koolis

T2na siis minu esimene postitus mu blogisse minu kooli mediatheekíst. Ma juba vabandan ette, et mul t2pit2hti ei ole ja kopeerimiseks pole parajalt aega. T2nane p2ev n2gi v2lja selline:
1. Keemia - tunnen ennast targana, kuna saan nii mitmestki asjast paremini aru kui mu klassikaaslased .. seet6ttu saan neid ka aidata ja aitamisetunne on alati tore ja l6bus.
2. Hollandi keel - pidime lugema j2rjekordset raamatut hollandi keele jaoks, mille saime valida nimekirja kirjanike seast. Valisin raamatuks Tessa de Loo - De tweeling .
Raamatu teemaks on sakslastest kaksikud, kes on lapseeas yksteisest lahutatud, kuna nende barbaritest vanemad surid haiguse tottu. Parajasti on algamas II maailmas6da. Yks kaksikutest pannakse tootama talus, loomi toitma, piima lypsma ja muid talutoimetusi tegema ning teine saadetakse Hollandisse kasupere juurde.
Raamat on v2ga 2revust ja emotsioonetekitav, nii palju kui ma seda lugenud olen. (u 70 lehekylge 400st)

3. Vaba tund, ent 5 6pilast ehk mina Mirjam, Niek, Martijn ja Ruben olime otsustanud selle ajal teha saksa keele suulist ettekannet. Hinde saame teada hiljem, aga ma tundsin, et mul v2ga kohutavalt ei l2inudki.

4. Mentori tund. palju ei teinud, analyysisime erinevaid arvamusi ning k2itumisi.

Praegu on siis k2imas saksa keele tund, millesse ma ei ole kohustatud minema, kuna tegin suulise osa vaba tunni ajal. Ma vabandan, et mu postitus nii poolik ja veider on. Ja ma ikka yritan teile siia kirjutada, kui midagi erilist v6i huvitavat toimumas on. :) 

Nyyd veel religioon, vaba tund ning yhiskonna6petus tulekul. Doei!

No comments:

Post a Comment

Jäta kommentaar :)